دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

نقدهای اولیه‌ی بازی Spider-Man - مجله تایم

  • نقدهای اولیه‌ی بازی Spider-Man - مجله تایم

    در حالی که هنوز یک ماه تا انتشار بازی محبوب و مورد انتظار Spider-Man باقی مانده است حال به تازگی نقدهای اولیه این عنوان منتشر شده‌اند که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

    بازی Spider-Man جدیدترین پروژه‌ی استودیوی خوش‌نام اینسومنیاک گیمز است که سابقه‌ی ساخت بازی‌هایی چون Sunset Overdrive و Resistance را در کارنامه‌ی خود دارد. بازی Spider-Man در ماه سپتامبر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود اما به تازگی نقدهای اولیه این بازی منتشر شده‌اند که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت:

    Ars Technica (نقد بر اساس تجربه‌ی چند ساعت ابتدایی بازی)

    مبارزات بازی بسیار خوب است و تقریبا می‌توان آن را مشابه سری Arkham دانست. شاید ساختار بازی به مانند سری Metroid که بازی‌های ابر قهرمانی معمولا از آن الهام می‌گیرند نباشد اما گیم‌پلی بازی را می‌توان فرمولی موفق از هر بازی جهان بازی دانست که تا به حال تجربه کرده‌اید. این فرمول به دلایل خاصی مشهور است. بنابراین اگر شما به دنبال گیم‌پلی بازی با ابر قهرمان عنکبوتی( تار انداز) محبوب خود هستید، قطعاً از تجربه‌ی بازی Spider-man لذت خواهید برد اما انتظار نداشته باشید بازی فرمول موفق یاد شده ( سبک بازی‌های جهان باز ) را به چالش بکشد.

    Digital Trends(نقدهای اولیه)

    اگرچه داستان مبارزات و به طور کلی گیم‌پلی بازی Spider-Man تحسین برانگیز است اما طراحی شهر نیویورک و ویژگی‌های بصری آن چنگی به دل نمی‌زند.

    EGM (نقد بر اساس تجربه‌ی یک ساعت ابتدایی بازی)

    بازی Spider-Man و قسمت‌های آغازین داستان آن در عین حال که تجربه‌ی جدیدی است اما احساس می‌کنید کاملا آشنا است.

    Eurogamer ( نقد بر اساس تجربه‌ی دو ساعت ابتدایی بازی)

    نهایتا همه چیز دست به دست هم داده است تا Spider-Man به یک تجربه‌ی فوق‌العاده تبدیل شود. تجربه‌ی دو ساعت آغازین بازی من را به یاد زمانی انداخت که برای نخستین بار بازی Arkham Asylum را تجربه کردم و یا زمانی که برای تماشای فیلم سینمایی Guardians of the Galaxy به سینما رفتم.

    Game Informer (نقد بر اساس تجربه ۱ الی ۴ ساعت اغازین بازی)

    تجربه‌ی من از بازی Spider-Man در یک جمله‌ی کوتاه خلاصه می‌شود: پر هیجان؛ بسیار پر هیجان.

    GameSpot

    قسمت‌های آغازین بازی من را مشتاق کرد تا به تجربه‌ی آن ادامه دهم تا حتی اگر شده کمی بیشتر در جهان بازی گشت و گذار کنم زیرا این بازی به طور کلی نظر من را در ارتباط با دنیای ابرقهرمانی مارول تغییر داد. ای کاش می‌توانستم آن برج‌ها را فراموش کنم.

    IGN

    از آخرین باری که یک بازی از سری Spider man را تجربه و از آن لذت بردم، مدت طولانی می‌گذرد و این نسخه‌ی جدید نیز بسیار کامل به نظر می‌رسد. گشت و گذار در دنیای بازی فوق العاده لذت بخش است. پیتر پارکر نیز شخصیت بسیار شوخ طبعی است که کاملاً با هویت این شخصیت سازگاری دارد.

    VideoGamer

    دنیای بازی Spider-Man از بازی‌های جهان بازی الهام گرفته شده است که ۱۰ سال از انتشار آن‌ها می‌گذرد اما با این حال معلق ماندن در آسمان قبل از این‌که به وسیله‌ی تار اندازی میان ساختمان‌ها و بناهای شهر جابجا شوید، واقعا لذت بخش است؛ دقیقاً به مانند گیم‌پلی روان و هیجان انگیز بازی.

    بازی Marvel’s Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نقدهای,اولیه‌ی,بازی,Spider,Man,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : sam askpapers5 بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:44

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : sam askpapers5 بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:22

دانلود بازی Brigador Up-Armored Edition v1.4 برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Brigador Up-Armored Edition v1.4 برای کامپیوتر

    در نسخه Up-Armored شاهد مراحل جدید، پایلوت های تازه و ماشین های جدید جهت استفاده تعبیه شده اند. هم چنین دستکاری های مناسب تر جهت بالانس اسلحه و ماشین ایجاد شده است. تیم سازنده قول داده تا المان های بازی را هرچه بهتر بهینه کند و موسیقی متن بازی نیز قسمت های جدیدی را به خود گرفته است.

    دانلود بازی Brigador Up-Armored Edition در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Stellar Jockeys طراحی و منتشر شده است. گروه Solo Nobre به تازگی رهبر بزرگ را از دست داده است و در معرض نابودی قرار گرفته است، این گروه که حاکم تعداد زیادی از خیابان های شهر بود اکنون باید برای بقا تلاش کند. شما ماموریت دارید تا این گروه را به طور کامل ریشه کن کنید و هیچ اثری از آن ها باقی نگذارید.

    سیستم مبارزه ای موجود در بازی بسیار هیجان انگیز می باشد که توانایی مبارزه با حداقل محدودیت را در اختیار شما قرار می دهد، همچنین تنوع سلاح و آیتم در این بازی فراوان می باشد که می تواند مانع خستگی شما از بازی شود. بخش دیگری نیز در بازی وجود دارد که به گیمر این امکان را می دهد تا به صورت پایان ناپذیر مبارزه کند و با دوستان خود برای ثبت بهترین رکورد به رقابت بپردازد.

    Brigador Up-Armored Edition v1.4 PC-RELOADED

    دانلود-بازی-Brigador-Up-Armored-Edition

    تصاویری از محیط بازی:

    دانلود-بازی-Brigador-Up-Armored-Edition دانلود-بازی-Brigador-Up-Armored-Edition

    دانلود-بازی-Brigador-Up-Armored-Edition دانلود-بازی-Brigador-Up-Armored-Edition

    دانلود-بازی-Brigador-Up-Armored-Edition دانلود-بازی-Brigador-Up-Armored-Edition

    Brigador is an isometric roguelite of intense tactical combat. Play as mercenary pilots betraying their planet, looking for the big payout and a ticket off this planet. Everything you destroy eas the pilots money that can be used to unlock even more destructive vehicles, guns, and challenges. Find the right load out for your playstyle and wreak havoc on the city of Solo Nobre.

    All Saints Update includes:

    • -Added ‘E’ campaign mission set
    • -Added vehicle hos (press ‘H’)!
    • -Added the Pantry Boy as a playable vehicle
    • -Extended ammo pickup timers on destroyed vehicles
    • -Added new explosion effects for all neon lights
    • -Additional visual & balance changes
    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows Vista or later.
    Processor: 2.6 GHz or faster
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: AMD Radeon 5770 / NVIDIA GTX 460 or better
    Storage: 1 GB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Brigador,Up,Armored,Edition,v1,4,برای,کامپیوتر, نویسنده : sam askpapers5 بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:48

بستری شدن رابعه اسکویی در بیمارستان (عکس)

  • بستری شدن رابعه اسکویی در بیمارستان (عکس)

    رابعه اسکویی بازیگر 52 ساله کشورمان که بتازگی از ترکیه به ایران بازگشته است در بیمارستان بستری شد . رابعه اسکویی بازیگر نقش های طنز عکسی از خودش در بیمارستان  را منتشر کرده است

    رابعه اسکویی بازیگر ایرانی در سال ۴۵ متولد شده است او از سال ۷۸ وارد تلویزیون شد این بازیگر با بازی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری توانست شهرت فراوانی بدست آورد

    بستری شدن رابعه اسکویی در بیمارستان (عکس)

    او سیگاری می باشد و هنگام تماشای فیلم سیگار می کشد اما قبل از اینکه لاغر شود سیگار را ترک کرد

    این بازیگر ایرانی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد او به تازگی در بیمارستان بستری شده است و عکس خودش را که در بیمارستان گرفته است را در فضای مجازی منتشر کرده است در ادامه عکس های این بازیگر را مشاهده کنید.

    رابعه اسکویی بازیگر ایرانی با انتشار این تصویر از بستری شدنش در بیمارستان خبر داد در ادامه عکس این بازیگر را در بیمارستان مشاهده کنید

    بستری شدن رابعه اسکویی در بیمارستان (عکس)

    بستری شدن رابعه اسکویی در بیمارستان (عکس)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بستری,شدن,رابعه,اسکویی,در,بیمارستان,(عکس), نویسنده : sam askpapers5 بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:20

بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

  • بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    سیروان خسروی، بعد از مسعود جهانی میشود گفت دومین تنظیم کننده بزرگ در ایران است، البته او خواننده است اما با تنظیم کار خودرا شروع کرده از جمله تنظیم هاي مشهور او میتوانیم: وایسا دنیا رضا صادقی را نام ببریم، سیروان طرفداران زیادی دارد و اگر از انریکه بازی هاي او و ادای انریکه در آوردن هاي او بگذریم خواننده خوب و قابل قبولی است، در ادامه از 0 تا 100 با سیروان خسروی همراه می‌شویم.

    زندگی نامه سیروان خسروی

    سیروان خسروی متولد 4 مرداد 1361 در تهران، بازیگر است. دانشجوی انصرافی سال سوم دانشگاه در رشته اقتصاد نظری است، او دیپلم ریاضی دارد، به جز خوانندگی مشهورترین تنظیم کننده و آهنگساز ایرانی می باشد یک برادر کوچکتر بنام زانیار دارد که او نیز خواننده است. مادرش سنندجی و پدرش اهل کرمانشاه می‌باشد.

    شروع فعالیت سیروان خسروی

    سیروان از 11 سالگی موسیقی را آغاز کرد .نزد استادی به نام اِوی جونیو «استاد ایتالیایی ساکن تهران» و بعد ازآن با کاوه یغمایی موسیقی راک را شناخت و نگاهش به موسیقی عوض شد کاوه که خودش از ستاره هاي موسیقی راک است، موسیقی رابه صورت علمی به او آموخت با این که ساز تخصصی اش گیتار الکتریک بود، کیبورد نوازی رابه شکلی علمی به سیروان آموخت.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    سیروان خسروی

    اولین کنسرت سیروان خسروی

    مدتی بعد از یادگیری به همراه ۴ نفر از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل داد که در آن به اجرای قطعات گروه‌هاي مطرح راک نظیر بیتلز، پینک فلوید، دایر استریتس و Police و… می‌ پرداختند. او پس از یکسال همکاری در گروه از آن ها جدا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌هاي ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ بعنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان بعنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌ است.

    از آهنگسازی تا نخستین آلبوم

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    آلبوم مترسک کاوه یغمایی محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی بود. سیروان از سال 1379 در آلبوم هاي تعداد زیادی از خوانندگان بعنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت تا این که پس از آشنایی با امید اطهری نژاد درسال 1380، مراحل تهیه نخستین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرده و پس از مجوز ارشاد درسال 1384 موفق به انتشار آن شد.

    خواننده محبوب

    کوروش یغمایی یکی از محبوب‌ ترین هنرمند هاي من بوده و هست، دیدی آدم بدون این که کسی را دیده باشد حس خوبی نسبت به او دارد ؟ کوروش یغمایی هم برای من این‌ طوری بود.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    عکس سیروان خسروی و مادرش

    سیروان خسروی از بازیگری تا شهرت فراگیر

    در تابستان ۱۳۸۹ در فیلم سوت پایان نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد. سیروان در ماه اسفند ۱۳۸۸ سیروان خسروی برای نخستین بار کنسرت خودرا برگزار کرد که با استقبال فوق العاده طرفدارانش مواجه شد درسال ۱۳۹۰ وی با خواندن و تنظیم و آهنگسازی تیتراژ و موسیقی متن سریال ساختمان پزشکان سروش صحت در میان عامه مردم شناخته تر شد.

    سیروان خسروی و بدنسازی

    سال 79 که بدنسازی را شروع کردم وزنم 14 کیلو از وزن فعلی کمتر بودم. خودم را کشتم تا وزنم را افزایش بدهم. من یک جورایی با ژنتیکم مبارزه کردم و بر آن غلبه کردم و این احساس خوبی به من میدهد، هم اکنون هفته اي 5 جلسه باشگاه می‌روم، هفته اي دو جلسه پا کار میکنم، شنبه و چهارشنبه ها از یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه بالاتنه تمرین می‌کنم. سه شنبه و جمعه هم به بدنم استراحت می‌دهم.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی

    ماجرای تحریم توسط کرد زبان ها

    مدتی پیش سیروان عکسی از برج میلاد تهران رو در شخصی اش به اشتراک گذاشت و زیرش نوشته بود : شهر من! این مساله باعث واکنش برخی کاربران و طرفداران وی در شبکه هاي اجتماعی شد ودر کنسرتی که قرار بود در سنندج برگزار شود با سیل پیغامهای غیر دوستانه و کمپِین هاي تحریم سیروان خسروی مواجه شدم بهمین دلیل سیروان تصمیم گرفت دیگر در سنندج شهر مادری اش کنسرت برگزار نکند.

    استودیوی شخصی سیروان خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    سیروان خسروی استودیوی شخصی خودش را دارد. استودیویی که بیش ازآن که تجهیزات و وسایل مدرن و عتجیب و غریب داشته باشد، نوازنده و آهنگسازی دارد که کارش را خوب می‌داند و بلد است. سیروان خودش بر این اعتقاد است که امکانات عجیب‌وغریب به درد نمیخورد بیشتر مهارت و تجربه است که حرف اول را میزند.

    اتهام کپی کاری

    در طول سال هاي فعالیت سیروان در نقش آهنگساز و تنظیم کننده همیشه این اتهام به او وارد شده است که تعداد زیادی از کارهایش کاور هستند و فقط با تغییرات کوچکی ایرانیزه شده اند. البته سیروان جایی هم تا به حال این قضیه را تایید یا تکذیب نکرده است.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    عکس سیروان خسروی و پدرش

    همکاری با انریکه ؟

    انتشار این خبر به قدری سرو صدا کرد که حتی خبرگزاری هاي رسمی کشور هم آنرا بازتاب دادند خبری که حتی خود سیروان آنرا روی صفحه شخصی اش منتشر کرد. ولی به مرور معلوم شد که اصلا همکاری در کار نبوده و همه ی این جار و جنجال ها صرفا یک جور بازار گرمی برای انتشار آلبوم جدید این خواننده جاده رویاها بوده است.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    در اصل سیروان جان یکی از موزیک هاي انریکه را ریمیکس کرده و به وبسایت شخصی انریکه ایگلسیاس فرستاده بودو انریکه هم برای تشکر از وقتی که او گذاشته بود در وبسایت اش نوشته بود: فردی به نام سیروان خسروی موزیک امشب این جا بمان را ریمیکس کرده از او سپاسگزارم. تمام قضیه همکاری سیروان و انریکه همین جمله « فردی به نام سیروان خسروی بود »!!!

    کوتاه و مختصر

    = بهترین سرگرمی : سفر و ورزش

    = میوه هاي مورد علافه : هندوانه، انار، موز

    = رژیم غذایی : تا حالا رژیم نگرفتم

    = مشکل غذای بدنسازی : مرغ را ترجیح می‌دهم ولی استیک را هم دوست دارم

    = قد : 179 سانتیمتر

    = وزن فعلی : 74 کیلو گرم

    = وزن ایده آل : 77 کیلو گرم

    = تیپ بدنی : اکتومورف

    مدل تبلیغاتی شدن سیروان خسروی

    چند سالی است که برند آکس، سیروان خسروی را بعنوان مدل خود انتخاب کرده است او برای نوشیدنی سان استار و تیغ صورت خارجی و … هم کارهای تبلیغاتی انجام داده است.

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    عکس سیروان خسروی و برادرش زانیار خسروی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    ازدواج سیروان خسروی

    سیروان خسروی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است ولی برادرش زانیار خسروی متاهل می باشد.

    آلبوم ها

    = تو خیال کردی بری

    = ساعت 9 

    = جاده رویاها

    = آنپلاگد 

    = بی مرز

    ودر آخر هم:

    چند موزیک مشهور و پرفروش سیروان خسروی را معرفی می‌کنیم.

    دوست دارم زندگی رو

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه

    ثانیه هاي تو داره میره امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره

    نم نم بارون میزنه به کوچه و خیابون یکی میخنده یکی غمگینه

    زندگی اینه همه ی قشنگیش همینه

    خورشید و نورو ابرای دورو

    هرچی که تو زمین و آسمونه بهم انگیزه میده

    رها کن دیروز رو زندگی کن امروز رو

    هرروز یه زندگی دوبارست یه شروع جدیده

    دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو

    خوب یا بد اگه آسون یا سخت نا امید نمیشم چون دوست دارم زندگی رو

    چشماتو وا کن یه نگاه به خودت و دنیا کن

    اگه یه هدف تو دلت باشه میتونه کل دنیا تو دستای تو جا شه

    جاده دنیا میسازه واست کابوس و رویا

    یکی بیداره و یکی خوابه راهتو مشخص کن این یه انتخابه

    اگه ابرای سیاهو دیدی اگه از آینده ترسیدی

    پاشو و پرواز کن تو افق هاي پیش روت

    نگو به سرنوشت می بازي تو بخوای فردا رو میسازی

    پس دستاتو ببر بالا و بگو

    دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو

    خوب یا بد اگه آسون یا سخت نا امید نمیشم چون

    دوست دارم زندگی رو

    تک درخت تنها

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    وقت بوییدن گلها پر بارون میشه چشماش

    تک درخت تنها در سکوت صحرا

    شعر ناامیدی روی لباش نشسته

    میدونم یه روز دوباره رنگ بارونو میبینه

    از تو صحرای خیالش باز دوباره گل می چینه

    وقت بوییدن گلها پر بارون میشه چشماش

    روی گونه هاي برگاش میچکه بارون اشکاش

    وقت بوییدن گلها پر بارون میشه چشماش

    روی گونه هاي برگاش میچکه بارون اشکاش

    باز هجوم طوفان رعد و برق و رگبار

    دست باد وحشی شاخه شو شکسته

    میدونم یه روز دوباره رنگ بارونو میبینه

    از تو صحرای خیالش باز دوباره گل میچینه

    وقت بوییدن گلها پر بارون میشه چشماش

    روی گونه هاي برگاش میچکه بارون اشکاش

    بارون پاییزی

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    داره بارون میاد کوچه بازم لبریزه احساسه

    هنوزم نم نم بارون صدای مارو می شناسه

    همین دیروز بود انگار …توب امن تو همین کوچه

    می گفتی زندگی وقتی تو با من نیستی پوچه

    اهای بارونه پاییزی کی گفته تو غم انگیزی

    تو داری خاطراتم رو تو ذهنه کوچه میریزی

    آهای بارونه پاییزی

    آهای بارونه پاییزی

    بهار من

    بیوگرافی سیروان خسروی + بهترین آهنگ ها و تکست های سیروان خسروی

    تو که بردی از دلم قرار من

    بیا برگرد و بمون کنار من

    من می خوام ببینمت بهت بگم

    عزیزم فقط تویی بهار من

    تو خودت خوب می دونی

    نمیشه ازت دل بکنم

    دل من تنگه برات

    چرا نمیای به دیدنم

    یه روز از راه اومدی

    شدي گل سرخ باغ من

    چی شده که این روزا

    دیگه نمای سراغ من

    نمی خوام چشماتو گریون ببینم

    تو رو از عشق پشیمون ببینم

    نمی خوام این دو سه روز زندگی

    دل نازک تو رو خون ببینم

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بیوگرافی,سیروان,خسروی,بهترین,آهنگ,ها,و,تکست,های,سیروان,خسروی, نویسنده : sam askpapers5 بازدید : 151 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:05

پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

    هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد بانک ملت با کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.در واقع می خواهیم تاثیر اجرا تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملت را بررسی نماییم.


    چکیده:
    ارزیابی شرط لازم مدیریت است. اگر چیزی را نتوان ارزیابی نمود نمی توان آن را مدیریت کرد. سرمایه گذاری و مدیریت روی دارایی های نامشهود در بالندگی و شکل گیری سازمانهای مشتری مدار و پاسخگو منجر به تولید خدمات ارزان و بالا رفتن سطح رضایتمندی جامعه هدف می گردد. امروزه دیگر نمی توان با ابزارهای اندازه گیری عملکرد دوران اقتصاد سنتی و صنعتی موفقیت سازمان را سنجید. ارزیابی عملکرد فرایند سنجش و اندازه گیری و مقایسه میزان و نحوه دستیابی به وضعیت مطلوب با معیارها و نگرش معین در دامنه و حوزه تحت پوشش معین با شاخص های معین با هدف بازنگری اصلاح و بهبود مستمر آن می‎باشد. بانک ملت استان گیلان نیز، در جهت نیل به اهداف عالی و رسیدن به جایگاه برتر نیاز به استقرار یک مدل جهت ارزیابی عملکرد خویش دارد تا هم استراتژی‌های خود را عملیاتی نموده، عملکرد مجموعه خود را جهت حصول اطمینان از کاهش انحراف در مسیر ارزیابی نماید و هم در رسیدن به نتایج مورد خواست خود توازن ایجاد نماید.

    به همین منظور در این تحقیق، بررسی نقش ارزیابی عملکرد در بانک ملت استان گیلان با استفاده از کارت امتیازی متوازن  مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    این تحقیق ابتدا با مقایسه سیستم‌های ارزیابی عملکرد و انتخاب مدل کارت امتیازی متوازن به این سوال پاسخ می‌دهد که کدام یک از مدل‌های اندازه گیری عملکرد را جهت ارزیابی عملکرد بانک ملت استان گیلان باید انتخاب کرد و توسعه داد؟ اين تحقيق از نظر هدف کاربردي است و از لحاظ روش و اجرا، تحقیق حاضر توصیفی از نوع پیمایشی است و نهایتاً از لحاظ روش جمع آوری داده ها و اطلاعات این تحقیق از نوع میدانی می باشد. ابزار پژوهش نیز پرسشنامه بوده است. کارکنان بانک ملت استان گیلان که تعداد آنها 750 نفر بود به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده است. شیوه نمونه گیری در این پژوهش روش تصادفی ساده بوده است. تحلیل توصیفی و استنباطی داده ها با استفاده از نرم افزار spss انجام شده است. آزمون تی تست برای بررسی فرضیه ها و آزمون فریدمن برای اولویت بندی شاخص ها استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان می‎دهد که تمام فرضیه های تحقیق تایید شده است.

    واژه‌هاي كليدي:

    ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن (شاخص های چهارگانه BSC)، دارایی های مشهود و دارایی های نامشهود


      مقدمه
    در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش فعالیت ارزش آفرین سازمان‌ها متکی به دارایی‌های مشهود آن‌ها نیست. امروزه دانش و قابلیت کارکنان روابط با مشتریان و تأمین کنندگان کیفیت محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی دارایی‌هایی به مراتب ارزشمندتر از دارایی‌های فیزیکی‌اند و توانمندی سازمان‌ها در به کار گیری این دارایی‌های نامشهود قدرت اصلی ارزش آفرینی آن‌ها را رقم می‌زند و ارزیابی‌های مبتنی بر سنجه‌های مالی توانایی ارزیابی این دارایی‌های نامشهود و انعکاس تأثیر آن‌ها بر موفقیت سازمان‌ها را ندارند. در اوایل دهه 1990 روش ارزیابی متوازن توسط چند تن از محققین به دنیا معرفی شد. این روش معتقد بود که ارزیابی عملکرد نبایستی تنها به سنجه‌های (مالی) متکی باشد بلکه عملکرد را باید از منظر‌های مهم دیگری همچون منظر (مشتری) (فرایندهای داخلی) و (یادگیری و رشد) نیز مورد ارزیابی قرار داد. (كاپلان، نورتون، 1386: 1).

    1-2- بیان مسأله
    در اوایل دهه 1990موسسه نولان نورتون بازوی تحقیقاتی شرکت کی پی ام جی تحقیقی را با عنوان(( اندازه گیری عملکرد سازمانهای آینده)) به عهده گرفت. در این پژوهش روشی به منظور اندازه گیری عملکرد به نام کارت امتیازی متوازن ارائه شد. کارت امتیازی متوازن چارچوبی مفهومی دارد که اهداف راهبردی سازمان را به شاخص های قابل سنجش تبدیل کرده و توزیع متعادلی میان حوزه های حیاتی سازمان برقرارمی کند و امروزه نه تنها بعنوان ابزاری برای اندازه گیری عملکرد بلکه بعنوان ابزاری به منظور مدیریت راهبردی و تبدیل چشم انداز به مجموعه ای شفاف و واضح از اهداف نیز استفاده می شود.

    این روش که تلاش شد ضعف سیستم های اندازه گیری عملکرد سنتی در ارتباط با خلق ارزش از دارایی های نامشهود پوشانده شود بعنوان سیستم ارزیابی عملکردعلاوه بر ارزیابی مالی عملکرد سازمان را با افزودن سه بعد دیگر ارزیابی می کند. مدل ارزيابي متوازن تکنيکي جهت تبديل استراتژي به عمل می‌باشد، كارت امتيازی متوازن، شاخص‌های مالی سنتی را حفظ می‌کند، اما شاخص‌های مالی به تنهايي ناكافي هستند، كارت امتيازي متوازن، شاخص‌های مالی از عملكرد گذشته را با شاخص‌هایی از تعيين کننده‌های عملكرد آينده تكميل می‌کند. اهداف و شاخص‌های كارت امتيازی از استراتژی و چشم انداز سازمان تعيين شده‌اند. اين اهداف و شاخص‌ها به عملكرد سازمان در چهار منظر می‌نگرند: مالی، مشتری، فرآيندهای داخلی، و رشد و يادگيری.

    زیگنفوس(2000) استفاده از کارت امتیازی متوازن را به منظور انتخاب شاخص های عملکرد در حوزه بازرسی ممیزی داخلی نشان داد. کالن وهمکاران (2003) استفاده از کارت امتیازی متوازن را برای تقویت مدیریت عملکرد پیشنهاد دادند. لانکویست(2002) کارت امتیازی متوازن را یکی از معروف ترین سیستم های اندازه گیری و سنجش عملکرد در آمریکا و اروپا تلقی کرد. چن و همکاران (2006) با استفاده از کارت امتیازی متوازن به ارزیابی عملکرد دانشگاه تکنولوژی چین پرداختند. چرا که بیان داشتند صاحب نظرانی همچون ( بروان.دلوین.رولستاداس واندرسون). کارت امتیازی متوازن را بعنوان یکی از سیستم های مدرن اندازه گیری معرفی کردند.


    با توجه به گسترش رقابت جهانی و افزایش تنوع تقاضای مشتری سازمان ها برای حفظ بازار و کسب سود باید بطور مداوم در تلاش برای بهبود تولید ارائه خدمات و فرآیندهای فعالیت مطابق با سلایق مشتریان باشند. پر واضح است که مشتری امروزی خواستار محصولی با کیفیت  و در عین حال با قیمتی مناسب است. این امر نیز مستلزم ارتباط نزدیک با مشتریان و شناخت کافی از فرآیندهای درونی سازمان است. ابزاری که می تواند شناخت کامل و صحیحی از عملیات درونی یک سازمان و بازخور مناسبی از عملکرد کارکنان ارائه کند، ارزیابی عملکرد است. با توجه به تغییر و دگرگونی های روزافزون در محیط و عوامل  اثر گذار بر سازمانها سیستم های ارزیابی عملکرد می توانند موثر واقع شوند که بطور فراگیر یک سازمان را ارزیابی کنند و علاوه بر معیارهای مالی. معیارها و سنجه های غیرمالی را نیز در ارزیابی خود دخیل کنند. امروزه سازمان ها با چندین موضوع اساسی در رابطه با کسب و کار روبرو هستند. چهار موضوع فراگیر که بدون شک واحدهای کسب وکار را متاثر می سازد عبارتند از: اتکا بر معیار های مالی سنتی، افزایش    دارایی های نامشهود، خطر از دست دان شهرت و اجرای استراتژی.


    اگر سابقه ارزیابی عملکرد را مورد کاوش قرار دهیم باید به تاریخ زندگی بشر برگردیم درست زمانی که افراد کار کردن بصورت گروهی را آغاز کردند شیوه ارزیابی درآن زمان بر اساس قضاوت های ذهنی و شخصی مسئول گروه بوده است. به همین ترتیب شیوه ارزیابی عملکرد و اهدافی را که دنبال می کند در دوره های مختلف مدیریت (کلاسیک.نئوکلاسیک....) و همچنین در کشورهای مختلف بصورت گوناگون اجرا شده است. در ایران نیز ارزیابی بصورت کلاسیک در اواخر قرن هفتم هجری توسط خواجه رشیدالدین فضل الله مطرح شده که در سال 1349 برای اولین بار در کشور مقرر گردید که سازمانهای دولتی از نظر مدیریت و نحوه اداره امورمورد ارزیابی قرار گیرند. در دوران عصرصنعتی تمام رویکردهایی که در زمینه ارزیابی عملکرد در بانکها وجود داشت بر مبنای  شاخص های مالی (دارایی های مشهود) بود که امروزه سیستم سنجش سنتی عملکرد خوانده می شود. در اواخر قرن بیستم با فرا رسیدن عصر اطلاعات سازمانها مزیت رقابتی خود را در حوزه های غیر مالی  (دارایی های نامشهود) دیدند و شاخص های عملکرد سنتی را مورد انتقاد قرار دادند. بر این اساس مدل های مختلفی برای اندازه گیری عملکرد توسعه داده شد که از آن جمله می توان  به سینک و تاتل. ماتریس عملکرد و مدل هرم عملکرد اشاره کرد. مدل های ارائه شده هر چند به اندازه گیری ابعاد مالی و غیر مالی توجه دارند، در ارائه سنجه های مورد نظر در چارچوب متوازن و متعادل ناموفق هستند. این عدم تعادل سبب می شود تا سنجه ها نتوانند تصویر مناسب و صحیحی از عملکرد سازمان ارائه دهند.


    بانک ملت نیز برای اندازه گیری و بهبود عملکرد فعالیت های مختلفی را بکار می گیرد. در حالیکه ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت بر مبنای شاخص های مالی (دارایی های مشهود) انجام می گردید و حتی درجه بندی شعب به درجه یک، درجه دو، درجه سه و درجه چهار برحسب ابعاد مالی شعب صورت می گردید. بنابراین با توجه به اینکه سازمانها امروزه مزیت رقابتی خود را در حوزه های غیر مالی (دارایی های نامشهود) ایجاد می نمایند. بنابراین بانک ملت نیز جهت بدست آوردن سهم بازار، بهبود عملکرد، حاکمیت ضابطه شایستگی و ایجاد فضای مناسب در اجرای اثر بخشی وظایف شعب و نیل به اهداف سازمانی که مجموعه این فعالیتها، عملکرد بانک را بهبود بخشیده و موفقیت و پیشرفت آن را تسهیل می کند، نیاز  به یک سیستم سنجش عملکرد فراگیر دارد که علاوه بر حفظ معیارهای مالی، معیارهای غیرمالی نیز مورد ارزیابی قرار دهد. با توجه به ضعف سیستم فعلی اندازه گیری عملکرد بسیاری از سازمانهای پیشرو به طراحی و استقرار سیستم های جامع تری که وظایف سازمانی را با اهداف استراتژیک پیوند داده و با ارائه مجموعه متوازنی از شاخص های مالی و غیر مالی فعالیت های سازمان را به سمت خواست و نیاز مشتریان هدایت کنند پرداختند. روش جدیدی که این گونه شرکت ها برای اجرای موفقیت آمیز استراتژی های خود به کار گرفته اند ارزیابی متوازن است(پنی، 2008: 1).

    با توجه به مطالب بیان شده سوال اصلی تحقیق بدین صورت بیان می شود که :   
    نقش نظام ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سنجش عملکرد بانک ملت استان گیلان چگونه است؟


    فهرست مطالب 
    فصل اول: کلیات تحقیق
    1-1- مقدمه    2
    1-2- بیان مسئله    2
    1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    4
    1-4- اهداف تحقیق    5
    2-4-1- اهداف اصلی     5
    2-4-2- اهداف فرعی     5
    1-5- چارچوب نظری     5
    1-6- فرضیه های تحقیق     7
    2-6-1- فرضیه های اصلی     7
    2-6-2- فرضیه های فرعی     7
    1-7- متغیرهای تحقیق و تعاریف آن ها     8
    1-8- قلمرو تحقیق     8


    3-2- روش اجراي تحقيق    
    3-2-1- روش تحقيق از نظر هدف    
    3-2-2- روش تحقيق از نظر اجراء    
    3-2-3- روش تحقيق از نظر نحوه جمع آوري داده ها    
    3-3-جامعه و نمونه آماری      
    3-4- روش نمونه گيري و حجم نمونه      
    3-5- روش جمع آوری اطلاعات     
    3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات      
    3 -7-  روایی وپایایی ابزار اندازه گیری      
    3-7-1- روایی پرسشنامه      
    3-7-2- پایایی پرسشنامه      
    3-8-  روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها      
    4-8- نحوه توزيع پرسشنامه    


    منابع و ماخذ     


     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال,ارزیابی,عملکرد,بانک,با,کارت,امتیازی,متوازن, نویسنده : sam askpapers5 بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:37

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : محصولات,ارایشی,با,کیفیت,و,ارزان, نویسنده : sam askpapers5 بازدید : 170 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:35

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : sam askpapers5 بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:10

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : sam askpapers5 بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:06

خبرنامه